حداقل يه كم ارزش!!!


::..آدمك..::


از ديشب خيلي ناراحتم خيلي......

بقيه چي راجع به من فكر ميكنن؟؟ چرا اين طوري فكرميكنن...

انگار همه فكرميكنن به جايي رسيدم كه حقم نبوده....شايد فكرميكنن شانسي بوده......

اين منو خيلي ناراحت ميكنه.....

كلي تلاش كردم تا تونستم به يه موفقيت كوچيك برسم كه يه كم تو زندگيم تنوع ايجادشه...يه كم خوش حال باشم........

اما همه شيريني موفقيتو به من زهر كردن.......زهري خيلي خيلي تلخ تر ازاون شيريني..

خدايا مگه من چه گناهي كردم....چرا فكر ميكنن حقم نبوده...انگار خوشحال نيستن...حتي دبيرم هم احساس ميكنم خوش حال نيس از اين موضوع....انگار دوس داشتن كس ديگه اي به جاي من باشه.....اي كاش اشتباه فكركنم.......راستش هرچند خيلي دلخور نبودم از اين موضوع اما حتي بهم يه تبريك خشك وخاليم نگفتن.....

سعي ميكنم ذهنمو با اين موضوع خيلي مشغول نكنم......اخه اين موفقيتم تو يكي از درساي مورد علاقم و براي دبير مورد علاقم بوده........اما اصلا برام خوشايند نيست كه احساس كنم اين همه تلاشم واسه هيچكي حتي يه ذره ارزش نداشته.......خيلي سخته باور كنم ادما اين قدر قدرنشناسن.........اما واقعا اين دلخوريا فقط وفقط اعصاب منو خورد ميكنه نه اعصاب كسي كه ازش دلخورم.....ميخوام سعيمو كنم به همه نشون بدم كي هستم......

ميدونم نبايد اينقدر اسيب پذير باشم.......اما اگه تو اين مسير رسيدن به موفقيتم صدمه اي به من وارد شه....بعداز خودم همه رو مقصرميدونم ونمي بخشمشون.......با اينكه ميدونم بخشش باعث ارامش خودم ميشه.....



نظرات شما عزیزان:

negi
ساعت18:14---16 فروردين 1391
سلام عزیزم منم لینکت کردم بوس بهت سر میزنم فعلا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






: тαɢƨ <-TagName->
+ برچسب:,| 22:5|GolnOoSh|